Kravas auto serviss Jelgavā

Transmisijas un elementu diagnostika, apkope un remonts

Pilns transmisijas un piedziņas mezglu serviss kravas automašīnām

Veicam transmisijas, ātrumkārbu, tiltu un piedziņas elementu diagnostiku, apkopi un remontu kravas automašīnām, piekabēm, autobusiem un speciālajai tehnikai. Precīzi nosakām defektus, novēršam grabēšanu, vibrācijas, pārslēgšanās problēmas un citus piedziņas traucējumus.

Kad nepieciešama transmisijas pārbaude?

  • vibrācija paātrinoties

  • grūta vai lēna pārslēgšanās

  • sitieni, grabēšana vai čaboši trokšņi

  • nobīdes starp apgriezieniem un spēka padevi

  • eļļas noplūdes pie kārbas, tiltiem vai kardāniem

  • paaugstināts degvielas patēriņš

  • brīvgājieni spēka pārnesē




PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas___7_.jpg

Ko ietver pakalpojums?

Mehānisko un automātisko kārbu diagnostika

  • elektroniskā diagnostika (ja aprīkots)

  • sinhronizatoru, gultņu un zobratu pārbaude

  • pārslēgšanās problēmu analīze

Transmisijas remonts

  • sajūgu un spararatu nomaiņa

  • gultņu un blīvslēgu nomaiņa

  • zobratu un sinhronizatoru remonts

  • eļļas maiņa un kārbas apkope

Kardānu un krustiņu serviss

  • kardānu balansēšana

  • krustiņu nomaiņa

  • šļūteņu un stiprinājumu pārbaude

Tilti un reduktori

  • diferenciāļu diagnostika

  • troksņu un grabēšanas cēloņu noteikšana

  • reduktoru remonts un eļļas nomaiņa

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai vibrācija vienmēr nozīmē kardāna problēmu?

Ne vienmēr. Vibrāciju var radīt arī tilta gultņi, spararats vai riteņu balanss. Precīzu cēloni nosakām diagnostikā.

2. Vai automātisko kārbu var salabot, nevis nomainīt?

Parasti ik pēc 20–40 tūkstošiem kilometru vai ātrāk, ja auto tiek regulāri slogots, brauc pa grants ceļiem, vai parādās jebkādi trokšņi un nestabilitāte.

3. Cik bieži jāmaina transmisijas eļļa?

Jā. Ja tiek mainītas bukses, šarnīri, stūres stieņi vai jebkuri balstiekārtas elementi, savirzes regulēšana ir nepieciešama, lai atjaunotu vadāmību un nenojātu riepas.

4. Kā zināt, vai problēma ir tieši balstiekārtā, nevis riepās vai bremzēs?

Nē. To var radīt arī atslābis kardāna krustiņš, izdiluši gultņi vai pat kārbas sinhronizatori.

5. Vai spararata bojājumi var radīt vibrāciju tukšgaitā?

Jā. Nodilusi vai deformēta spararata virsma var radīt vibrācijas un nevienmērīgu motora darbību.