Kravas auto serviss Jelgavā

Riepu un riteņu montāža, balansēšana un remonts

Pilns riepu serviss kravas automašīnām un piekabēm

Veicam profesionālu kravas auto riepu montāžu, balansēšanu un remontu, nodrošinot stabilu vadāmību un drošu braukšanu. Strādājam ar vilcējiem, piekabēm, puspiekabēm, autobusiem un speciālo tehniku. Nodrošinām ātru apkalpošanu un kvalitatīvu darbu intensīvas slodzes apstākļos.

Kad nepieciešams riepu serviss?

  • riepas nodilst nevienmērīgi

  • braukšanas laikā jūtamas vibrācijas

  • auto “peld” vai neturas uz ceļa

  • zudusi hermētiskā sēdēšana vai spiediens krītas ātrāk nekā vajadzētu

  • pamanīti plīsumi, iļņi, ieskrūvētas skrūves vai naglas

  • sagatavojoties sezonālajai maiņai




PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas___6_.jpg

Ko ietver pakalpojums?

Riepu montāža un demontāža

  • kravas auto, piekabju un autobusu riepu montāža

  • profesionāla demontāža bez bojājumiem

  • disku un riepu savienojuma tīrīšana un sagatavošana

Riteņu balansēšana

  • vibrāciju novēršana

  • precīza balansēšana lieliem diametriem

  • darba komforta un balstiekārtas ilgmūžības uzlabošana

Riepu remonts

  • hermētiskuma atjaunošana

  • protektora bojājumu novērtēšana un iespējamā atjaunošana

Papildu pakalpojumi

  • riepu pārbaude pirms tālā ceļa

  • riepu spiediena un nodiluma kontrole

  • riepu glabāšana (ja paredzēts)


Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai visas riepu vibrācijas var novērst ar balansēšanu?

Lielākā daļa gadījumu jā. Taču dažreiz vibrāciju izraisa, piemēram, balstiekārtas problēmas.

2. Vai caurdurtu kravas auto riepu drīkst labot?

Parasti ik pēc 20–40 tūkstošiem kilometru vai ātrāk, ja auto tiek regulāri slogots, brauc pa grants ceļiem, vai parādās jebkādi trokšņi un nestabilitāte.

3. Cik bieži jābalansē kravas auto riteņi?

Jā. Ja tiek mainītas bukses, šarnīri, stūres stieņi vai jebkuri balstiekārtas elementi, savirzes regulēšana ir nepieciešama, lai atjaunotu vadāmību un nenojātu riepas.

4. Kā zināt, vai problēma ir tieši balstiekārtā, nevis riepās vai bremzēs?

Ja auto “peld”, klab uz nelīdzenumiem vai ir nestabila vadāmība, tas gandrīz vienmēr ir balstiekārtas vai stūres mezglu nodilums. Riepas un bremzes reti rada šādu kombināciju.

5. Vai gaisa balonu un pneimopiekarju noplūdes var salabot, nepārtraucot darbu sezonas laikā?

Jā. Veicam ātru pārbaudi, nosakot spiedienu, nodilumu un iespējamos defektus.