Kravas auto serviss Jelgavā

Motora diagnostika, apkope un remonts

Pilns motora serviss kravas automašīnām

Veicam profesionālu motora diagnostiku, apkopi un remontu kravas automašīnām, autobusiem un speciālajai tehnikai. Atrodam un novēršam jaudas zudumus, dūmošanu, vibrācijas un cita veida darbības traucējumus. Strādājam ar MAN, Scania, Volvo, DAF, Iveco u.c., nodrošinot stabilu motora darbību lielas slodzes apstākļos.

Kad nepieciešams veikt motora diagnostiku un remontu?

  • jaudas zudums, nevienmērīga darbība

  • pārmērīga dūmošana (melni, balti vai zili dūmi)

  • motora pārkaršana

  • klaboši un neierasti trokšņi

  • paaugstināts eļļas vai degvielas patēriņš

  • grūta iedarbināšana

  • kļūdu kodu parādīšanās

  • vibrācija un nestabila tukšgaita




PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas___3_.jpg

Ko ietver pakalpojums?

Elektroniskā un mehāniskā diagnostika

  • kļūdu nolasīšana un analīze

  • sensora, spiediena, turbīnas un iesmidzināšanas sistēmas pārbaude

  • mehānisko komponentu vizuālā un tehniskā diagnostika

Motora apkope

  • eļļas un filtru maiņa

  • piedziņas siksnu un spriegotāju pārbaude/nomaiņa

  • dzesēšanas un eļļošanas sistēmas apkope

Komponentu remonts un nomaiņa

  • turbīnu, iesmidzināšanas sistēmu un EGR mezglu remonts

  • blīvju, cauruļu un savienojumu nomaiņa

  • kompresijas mērījumi un defektu novēršana

Dziļais remonts (ja nepieciešams)

  • galvas remonts

  • bloka un virzuļu grupas darbi

  • pilns kapitālais remonts

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Kā zināt, vai dūmošana rodas no turbīnas vai sprauslām?

Dūmu krāsa un diagnostikas dati ļauj noteikt cēloni. Melnā krāsa parasti norāda uz degvielas padevi, zilā uz eļļas patēriņu, bet baltā uz kompresijas vai dzesēšanas problēmām.

2. Cik bieži kravas auto jāveic balstiekārtas pārbaude?

Jā. Lielāko daļu problēmu nosakām ar diagnostiku, spiediena mērījumiem un vizuālu novērtējumu. Izjaukšana vajadzīga tikai sarežģītos gadījumos.

3. Cik bieži kravas auto jāmaina motoreļļa?

Parasti ik pēc 25–40 tūkstošiem kilometru, atkarībā no eksploatācijas slodzes un ražotāja prasībām.

4. Vai pārmērīgs eļļas patēriņš vienmēr nozīmē lielu remontu?

Nē. Cēlonis var būt turbīna, ventilācijas sistēma, blīves vai sprauslas. 

5. Vai varu braukt tālāk, ja motors vibrē tukšgaitā?

Tas nav ieteicams. Vibrācija liecina par iesmidzināšanas, balstu, sprauslu vai kompresijas problēmām.