Kravas auto serviss Jelgavā

Kravas auto liftu remonts

Pacēlāju un lifta sistēmu diagnostika, apkope un remonts

Veicam kravas auto aizmugures liftu, sānu pacēlāju un hidraulisko platformu diagnostiku, apkopi un remontu. Novēršam mehāniskos, hidrauliskos un elektriskos defektus, nodrošinot stabilu un drošu pacēlāja darbību ikdienas slodzē. Strādājam ar biežāk izmantotajiem zīmoliem un komerctransporta platformām.

Kad nepieciešams kravas lifta remonts?

  • lifts ceļ nevienmērīgi vai “raustās”

  • nestabila vai lēna pacelšana

  • hidraulikas noplūdes pie cilindriem vai šļūtenēm

  • platforma nepaceļas līdz galam

  • kustību laikā dzirdamas trokšņainas skaņas

  • elektriskā vadība reaģē ar kavēšanos

  • platforma sagāžas vai nenoturas horizontāli





PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas___9_.jpg


Ko ietver pakalpojums?

Lifta diagnostika

  • mehānisko savienojumu pārbaude

  • hidraulisko līniju un cilindru pārbaude

  • spiediena testēšana

  • elektronikas un vadības bloku diagnostika

Hidraulikas remonts

  • hidraulisko cilindru maiņa vai remonts

  • šļūteņu un savienojumu nomaiņa

  • spiediena regulatoru un sūkņu serviss

  • noplūžu novēršana

Mehānisko daļu remonts

  • eņģu, balstu, šarnīru un kronšteinu atjaunošana

  • platformas rāmja metināšana un pastiprināšana

  • nolietoto detaļu nomaiņa

Elektronikas un vadības sistēmu remonts

  • vadības panelu, slēdžu un sensora maiņa

  • elektroinstalācijas remonts

  • pacēlāja drošības funkciju atjaunošana

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai hidraulisko noplūdi var salabot bez cilindru nomaiņas?

Nē. Tas parasti nozīmē izdilušus šarnīrus, bukses vai stūres iekārtas defektu. Braukšana ar šo problēmu var beigties ar nekontrolējamu vadāmību vai riteņa ģeometrijas sabrukumu.

2. Cik bieži kravas auto jāveic balstiekārtas pārbaude?

Parasti pie vainas ir hidraulikas spiediena zudums, nolietotas eņģes vai mehāniski deformēta platforma.

3. Cik bieži jāveic lifta apkope?

Reizi gadā vai biežāk, ja transportlīdzeklis tiek izmantots intensīvi vai ar lielām kravām.

4. Kā zināt, vai problēma ir tieši balstiekārtā, nevis riepās vai bremzēs?

Ja auto “peld”, klab uz nelīdzenumiem vai ir nestabila vadāmība, tas gandrīz vienmēr ir balstiekārtas vai stūres mezglu nodilums. Riepas un bremzes reti rada šādu kombināciju.

5. Vai platformu var nostiprināt, ja tā ir deformēta?

Jā. Veicam metināšanu un nostiprināšanu, ja konstrukcija nav kritiski bojāta.