Kravas auto serviss Jelgavā

Bremžu sistēmu diagnostika, apkope un remonts

Droša un precīza bremžu darbība kravas auto

Veicam pilnu bremžu sistēmu diagnostiku, apkopi un remontu kravas automašīnām, piekabēm, autobusiem un speciālajai tehnikai. Atrodam un novēršam gan mehāniskos, gan pneimatikas un elektronikas defektus. Strādājam ar MAN, Scania, Volvo, DAF, Iveco u.c., nodrošinot uzticamu bremžu darbību ikdienas slodzēs.

Kad jāveic bremžu pārbaude?

  • pagarināts bremzēšanas ceļš

  • vibrācija vai pulsa sajūta bremzējot

  • svilpošana, grabēšana vai metāliska skaņa

  • nevienmērīga bremžu darbība vai auto velk uz sāniem

  • piekabes bremzes uzvedas nestabili

  • bremžu pedālis ir “mīksts” vai iekrīt pārāk tālu

  • pneimatikas spiediens krītas pārāk ātri




PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas___2_.jpg

Ko ietver pakalpojums?

Pilna bremžu diagnostika

  • mehānisko bremžu komponentu pārbaude

  • disku, kluču, trumuļu un suportu novērtēšana

  • spiediena līniju, gaisa sistēmas un pneimosistēmu pārbaude

Mehāniskā bremžu remonta darbi

  • kluču, disku un trumuļu nomaiņa

  • suportu remonts vai atjaunošana

  • bremžu cilindru un mehānismu remonts

Pneimatikas un gaisa sistēmas remonts

  • gaisa līniju un savienojumu remonts

  • kompresoru, žāvētāju un vārstu diagnostika un nomaiņa

  • spiediena noplūžu novēršana

ABS un EBS sistēmu serviss

  • sensoru, vadības bloku, instalācijas diagnostika

  • kļūdu dzēšana un komponentu nomaiņa

  • elektronisko bremžu sistēmu kalibrācija

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai var braukt tālāk, ja bremzēšanas laikā auto velk uz vienu pusi?

Nē. Tas nozīmē nevienmērīgu bremžu darbību, kas var būt bīstami un parasti norāda uz disku, suportu vai cilindru problēmām.

2. Cik bieži kravas auto jāveic balstiekārtas pārbaude?

Atkarīgs no noslodzes un maršruta, bet parasti ik pēc 60–120 tūkstošiem km. 

3. Vai riteņu savirze ir obligāti jāregulē pēc balstiekārtas remonta?

Jā. Ja tiek mainītas bukses, šarnīri, stūres stieņi vai jebkuri balstiekārtas elementi, savirzes regulēšana ir nepieciešama, lai atjaunotu vadāmību un nenojātu riepas.

4. Vai svilpošana vienmēr nozīmē, ka jāmaina kluči?

Gandrīz vienmēr. Svilpošana ir pirmais signāls, ka kluči ir pie nodiluma robežas vai diski ir nevienmērīgi.

5. Kā zināt, vai problēma ir pneimatikā, nevis mehāniskajās bremzēs?

Jā. Lielāko daļu pneimo noplūžu un balonu bojājumu var novērst tajā pašā dienā, ja vien nav caurs balons vai bojāta pneimo līnijas sekcija, kas prasa pilnu nomaiņu.