Kravas auto serviss Jelgavā

Barošanas sistēmu apkope 

un remonts

Diagnostika un remonts kravas auto degvielas padeves sistēmām

Veicam pilnu barošanas un degvielas sistēmu diagnostiku, apkopi un remontu kravas automašīnām, autobusiem un speciālajai tehnikai. Atrodam degvielas padeves problēmas ātri un precīzi, novēršot jaudas zudumus, dūmošanu un paaugstinātu patēriņu. Strādājam ar MAN, Scania, Volvo, DAF, Iveco u.c.

Kad nepieciešams veikt diagnostiku degvielas padeves sistēmām?

  • jaudas zudums vai nevienmērīga darbība

  • palielināts degvielas patēriņš

  • melni vai balti dūmi no izplūdes

  • motora klaboša vai “sausā” skaņa

  • grūta iedarbināšana, īpaši aukstā laikā

  • kļūdu lampiņas par sprauslām vai degvielas sistēmu

  • nestabila tukšgaita



PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas___1_.jpg

Ko ietver pakalpojums?

Degvielas sistēmas diagnostika

  • elektroniskā diagnostika

  • spiediena un padeves mērījumi

  • noplūžu un piesārņojumu pārbaude

Sprauslu pārbaude un remonts

  • common-rail sprauslu testēšana

  • izsmidzināšanas kvalitātes pārbaude

  • nomaiņa vai restaurācija (ja iespējams)

Augstspiediena sūkņu serviss

  • sūkņa darbības diagnostika

  • nodilušu komponentu nomaiņa

  • spiediena stabilitātes atjaunošana

Degvielas filtru un sistēmas apkope

  • filtru nomaiņa

  • degvielas līniju skalošana

  • tvertnes attīrīšana no ūdens un nogulsnēm

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai sprauslas var salabot, vai tās vienmēr jānomaina?

Nē. Tas parasti nozīmē izdilušus šarnīrus, bukses vai stūres iekārtas defektu. Braukšana ar šo problēmu var beigties ar nekontrolējamu vadāmību vai riteņa ģeometrijas sabrukumu.

2. Vai augstspiediena sūknis vienmēr jāmaina, ja auto zaudē jaudu?

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

3. Vai piesārņotu degvielas tvertni var iztīrīt bez demontāžas?

Daudzos gadījumos – jā. Izmantojam iekārtu, kas attīra tvertni un degvielu, nepieļaujot pilnīgu izjaukšanu.

4. Kā zināt, vai problēma ir tieši balstiekārtā, nevis riepās vai bremzēs?

Parasti ik pēc 20–30 tūkstošiem kilometru, vai biežāk, ja izmanto zemākas kvalitātes degvielu.

5. Vai nepareiza degviela var sabojāt sprauslas?

Jā. Sliktas kvalitātes degviela vai ūdens degvielā ir viens no galvenajiem sprauslu bojājumu cēloņiem.