Kravas auto serviss Jelgavā

Balstiekārtu un stūres iekārtu 

diagnostika, apkope un remonts

Pilns balstiekārtu un stūres sistēmu serviss kravas auto

Nodrošinām profesionālu balstiekārtu un stūres iekārtu diagnostiku, apkopi un remontu kravas automašīnām, autobusiem un piekabēm. Atrodam un novēršam defektus ātri, lai samazinātu tehnikas dīkstāvi un nodrošinātu stabilu, drošu braukšanu. Strādājam ar MAN, Scania, Volvo, DAF, Iveco un citiem transportlīdzekļiem.

Kad nepieciešams veikt balstiekārtu vai stūres sistēmu servisu?

  • transportlīdzeklis velk uz sāniem

  • klaboši, graboši vai dobji trokšņi uz nelīdzenumiem

  • nestabila vadāmība, peldēšana pagriezienos

  • nevienmērīgs riepu nodilums

  • vibrācija uz stūres vai salonā

  • noplūdes pie amortizatoriem, buksēm, balstiem

  • palielināts brīvgājiens stūrē


PALDIES__KA_IZVELIES_MUS__12_x_4_collas_.jpg

Ko ietver pakalpojums?

Pilna balstiekārtas diagnostika

  • ritošās daļas pārbaude

  • bremžu un piekares mezglu tehniska novērtēšana

  • bukses, šarnīri, atsperes, balsti, stabilizatori

Stūres sistēmas pārbaude un remonts

  • stūres mehānisma un pastiprinātāja diagnostika

  • stūres reikas, sūkņu, šļūteņu, šarnīru remonts vai nomaiņa

  • eļļas un šķidruma noplūžu novēršana

Amortizatoru un atsperu serviss

  • amortizatoru darbības pārbaude

  • pneimopiekarju un gaisa balonu diagnostika

  • atsperu un balstu maiņa

Balstiekārtas regulēšana

  • riteņu savirzes un sagāzuma regulēšana

  • vadāmības atjaunošana pēc remontiem

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai varu braukt tālāk, ja stūrē parādās brīvgājiens vai grabēšana?

Nē. Tas parasti nozīmē izdilušus šarnīrus, bukses vai stūres iekārtas defektu. Braukšana ar šo problēmu var beigties ar nekontrolējamu vadāmību vai riteņa ģeometrijas sabrukumu.

2. Cik bieži kravas auto jāveic balstiekārtas pārbaude?

Parasti ik pēc 20–40 tūkstošiem kilometru vai ātrāk, ja auto tiek regulāri slogots, brauc pa grants ceļiem, vai parādās jebkādi trokšņi un nestabilitāte.

3. Vai riteņu savirze ir obligāti jāregulē pēc balstiekārtas remonta?

Jā. Ja tiek mainītas bukses, šarnīri, stūres stieņi vai jebkuri balstiekārtas elementi, savirzes regulēšana ir nepieciešama, lai atjaunotu vadāmību un nenojātu riepas.

4. Kā zināt, vai problēma ir tieši balstiekārtā, nevis riepās vai bremzēs?

Ja auto “peld”, klab uz nelīdzenumiem vai ir nestabila vadāmība, tas gandrīz vienmēr ir balstiekārtas vai stūres mezglu nodilums. Riepas un bremzes reti rada šādu kombināciju.

5. Vai gaisa balonu un pneimopiekarju noplūdes var salabot, nepārtraucot darbu sezonas laikā?

Jā. Lielāko daļu pneimo noplūžu un balonu bojājumu var novērst tajā pašā dienā, ja vien nav caurs balons vai bojāta pneimo līnijas sekcija, kas prasa pilnu nomaiņu.